vasárnap, október 22, 2006

Finnországi magyarok, én, és a fatva :)

Beleestem abba a csapdába, hogy feliratkoztam egy finnországi magyaroknak szóló listára, a címe: "magyar-lista@magyarutca.org". Ahogy az ilyen listán szokott lenni, megtalálható itt mindenki, aki a használt kanapéjától akar megszabadulni, stb. - meg egy hibbant, de domináns kisebbség természetesen, hunok, kunok, szentkoronisták, sámánok, druidák, önjelölt hűsök, Erdélyt foglalják már vissza vagy 50 éve (persze nem ők, oda menjen más :D), stb. Ők a lista muftijai. Na, aztán ez utóbbi díszes társaság természetesen elkezdte hinteni az igét az elmúlt hónap magyarországi eseményeivel kapcsolatban, és mit ad isten voltak ellenvélemények is. Gondoltam megszólalok már én is :D

Pár levél után első számú közellenség lettem, fölösleges ide írni a jelzőket, a szokásos szánalmas dolgok, hanem aztán a hun szekció kibocsátotta rám a fatvát. Egy "Baráth Attila dr"-kent aposztrofált jobbant (a dr félrevezető, a "degenerált" rövidítése lehet) ilyet köpött bele a privát címemre:

"Kedves Molnár Zsolt!

A cinizmust végső soron a magyarok Istene bünteti. Énfeljelentettelek nála, és mindent megteszek, hogy ne kerüldel, amit megérdemelsz.

Próbáltam szent indulat nélkül a helyesírást is átnézni, ésa dögkeselyű haveri-elvtársi körötökre is vonatkozik ez. Nemvagytok emberek, magyarok végképp nem.

Baráth Attila, dr."

Gondoltam nem bántom, ez egy tisztességben megőszült looser lehet, hagy tomboljon. Hanem a pofa csak nem hagyott békén, hogyaszondja:

"Molnár Zsolt!

A te kategóriád a szemétládák kategóriája. Ócska vagy, és
nyugodtan közzéteheted ezt a levelemet is, akár névvel is.
Annyira ócska vagy, akivel becsületes jóakaratú emberek már
nem tudnak mit kezdeni, mert nem vagy istenfélő. Sem ember
nem vagy, nemhogy magyar lennél. Mert magyarnak lenni lelki
minőség. Amit írtam, tartom.

Baráth Attila, Dr."


Na, gondoltam, ennek a fele sem tréfa, úgyhogy be is fordultam a sarokba nyüszíteni egy kicsit félelmemben. Közben hatalmas nyomozás indult személyazonosságom megállapítása céljából, pár nap múlva rá is jöttek, hogy Molnár Zsolt lehet a nevem, nagy ravaszul az email címemből :))) Először a köv. személyre gyanakodtak:

http://www.mszp.hu/index.php?gcPage=public/portretar/mutatPortre&fnId=31210

Ugye hasonlít? Addig, amíg nem biztosítottam őket arról, hogy félre találtak, óvatosak voltak, mert hátha mégis. A lótenyésztő szakosztályt ezután már ki is hagyták (http://www.c3.hu/~hgazdegy/moln.htm), és a bariton magánénekessel sem foglalkoztak sokat (http://www.opera.hu/uj/site.php?page=szemelyadat&szemelyId=33081), végül is nagy büsztén eljutottak a

www.zsoltmolnar.hu

címre. Ezután rövid úton kivágtak a listáról :)))

Most az van, hogy jönnek a gyalázkodó levelek a listára, amire ugye én már nem tudok válaszolni. Figyelmeztettem a bandát a várható következményekre, úgyhogy ha még egy körlevélben megemlíti valaki a nevemet, úgy bejelentés indul a szolgáltatójukhoz, ha tovább folytatják, akkor rágalmazás és zaklatás miatt a rendőrségre.

Magánvélemény: ezek az emberek talán már régen itt élnek, mégsem tanultak tisztességet. Vesztesek, programozott zombik. Talán ideje lenne megtanulniuk, hogy ez itt már nem a csendőrök világa, aki nem akar kussolni, az sajnos (nekik) nem is fog...



powered by performancing firefox

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

UTÓZÖNGÉS

Kedves Zsolt!

Köszönöm véleménynyilvánításodat itt a blogon keresztül. A leírásod nagyon találó volt, semmi túlzás nem volt benne. Sajos már évek óta ismerem azt a klikket, akik dominálják a listát, és nekem is gondom volt velük, egyszerüen azért, mert az én világképem szerint minden ember egyenlö és a tisztelet mindegyikönknek kijár, függetlenül attól, hogy kicsi, "Nagy" vagy nagynak hiszi magát.

Egy kis háttérinformáció:
Egy pár éve a lista független, semleges kézben volt, de a mostani banda fökolomposa átverte a közben Magyarországra költözött listagazdát, aki a nyomásra végül belement a lista részleges átadására, késöbb kénytelen volt teljesen kiadni a kezéböl a listát.

Az egészet közben áttették a yahoo-ról a "magyarutcára" (aminek a neve egyébként ugyanúgy lopott, mert nem ök találták ki még azt sem). Az ötletet könnyü volt ellopni, mielött az ötlet gazdája megvalósíthatta volna (közösségben történö megbeszélés után akarta megteremteni a honlapot, de nem ilyen formában, mint ahogy azt végül nélküle megvalósították).

A mostani öszi csetepaté, amely a listán keresztül történt, a legdurvább volt, ami itt ilyen széles magyar köröket bevonva történt. Finnországban egy maréknyi magyar van. Én egy súlyos hibának tartottam, hogy a listából egy ganédombot csinált az a galeri, akik ott neked estek. Túl jól ismerem a hangadó társaság jórészét, akik úgy viselkednek, mintha a Vasgárdából szabadították volna öket közénk. A fölösleges újabb meddö vitákra nekem nem volt idöm. Ha az ember nem tud szép jónapot mondani egy másik embernek (egy másik magyarnak), akkor inkább ne nyissa ki a száját.

A történelmi hivatkozású megjegyzéseiddel teljesen egyetértek. Úgy tünik, hogy még mindig van egy réteg az országban és országon kivül, akik az 1526-ban Mohácsnál megdölt független magyar királyság visszaállításának téveszményében élnek. Gyakorlatilag a feudalizmus mocsárjába vannak még mindig beleragadva...

Biztosan téged is elért ahír, hogy ebben az évben (2006) volt egy társaság diszmagyarban Trianonban is tüntetni, csakhogy elkéstek vele több mint nyolcvan évet. Szerintem az összes európai török követség elött is tüntethetnének, mert a magyar korona a mohácsi csatánál tört össze, illetve szakadt szét. Söt, jóvátételt is érdemes lenne követelniük, a török hódításkor elszenvedett évszázados veszteségek miatt. :-) Söt ugyanazt be lehetne adni az osztrákoknak, meg az oroszoknak is (1848-at miattuk vesztettük el).

Valami baj van azoknak a magyarságával, akiknek állandóan verniük kell a mellüket, és azt kell bizonyítaniuk, hogy milyen nagy magyarok. Aki olyan "nagy" magyar, mutassa meg azt azzal, hogy a másik magyart tiszteli és figyelembe veszi, véleményét meghallgatja akkor is, ha nem tud vele egyetérteni. Szóval, demokráciát magyarok között majd csak 500 év múlva fogsz látni, annyival vannak ezek a pofák lemaradva. Úgy tünik, hogy mazsolaagyú, a Kárpát-medence civilizálatlanabb oldaláról ideszakadt "magyarokról" van szó.

A kereszténység bevonása ebbe a politikai vitába és annak nevében ítélethirdetés egyébként is irreleváns dolog. Az az ember, aki neked mindenféle mocskos kiátkozó üzeneteket küldött, maga nem az általa hirdetett ideológia szerint él: vagyis "bort iszik és vizet prédikál." Az a doktoros álnév, amit felhasználva minden valószinüség szerint a lista egyik "moderálója" írta neked a mocskos üzeneteit - nos ez is e diszes társaság munkamódszereire utal. Ugyanis olyan nevü ember ebben az országban nincs - már én is régóta itt élek...

Vannak Finnországban normális magyarok is, de sajnos velük nem feltétlenül az FME / FMGy / magyarutcás magyarlistán találkozol. E körökböl öket vagy kiszorították, vagy ök maguk hagyták faképnél a bandát. Mindenkinek e diszes társaság [a fökolomposok egy és ugyanazok a személyek] kerülését ajánlom - bár esetlegesen lehet közöttük jóhiszemü (sokszor iszonyúan naív) rendes ember is.

Elnézést, ez a véleménynyilvánítás idöeltolódással jön, csak most vettem észre a blogodat. Úgy éreztem, hogy reagálnom kell rá, hogy kapjál egy ilyen viszajelzést is.

Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet Neked!

Tisztelettel,
egy idösebb honfitársad