kedd, szeptember 11, 2007

Egy szeptemberi nap

8 éve történt, egy szeptemberi napon. Talán éppen ma 8 éve?

Városmajor utca, CCC iroda. Finnország után voltam pár hónappal, dolgoztam, mint minden nap. Jó társaság, elég jó hangulat. Aztán csörgött a telefon. A szám +4122767-el kezdődött. Dino volt az, és megkérdezte, hogy érdekel-e a CERN fellowship, amire több, mint egy éve jelentkeztem. Mi az hogy, nagyon is, igent mondtam. És november elsején életem legizgalmasabb időszaka kezdődött el Genfben.

Ma, egy szeptemberi napon, este, Lurdy ház, Morgan Stanley iroda. Finnország után pár hónappal, dolgoztam, mint minden nap. Jó társaság, elég jó hangulat. Aztán csörgött a telefon. A szám +4122767-el kezdődött...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kifejtened ezt nekem reszletesebben? Csak mert par napja nem alszom jol...

zsolt rossz molnár írta...

Azt tortent, hogy visszajottem a CERN-be. Reszemrol mar nem szamoltam a dologgal, mert jo regen kerestek meg, hogy erdekelne-e egy pozicio. Mondtam, hogy igen, palyazat, interview, ahogy az kell. Aztan semmi, mint megtudtam, letszamstop volt februartol (de ebben nem vagyok biztos, ezt csak ugy hallottam...). Aztan azon a bizonyos szeptemberi napon felhivtak, es kozoltek, hogy OK az ugy. Staff pozicio, eleg jo feladatokkal. Atgondoltam, aztan nemsokara igent mondtam.