vasárnap, augusztus 16, 2009

Az Allondon mentén, Russin-ban

Három falu van egymás után azon a baromi nagy szőlős helyen: Satigny, Russin, Dardagny. Egy nap alatt tudtam le őket, akkor nézzük most Russin-t.


Russinból elvileg a szőlő és gyümölcsfa ültetvények után egy ösvényen le kellett volna kocognom az Allondon nevű folyó partjára, és a parton visszatérni Russinba. Az ösvény megvolt, a folyó is, hanem a térkép szerinti, folyó bal parti ösvény az hááát, nem egészen volt ott. Kerestem, többször visszamásztam, semmi. Akkor én elindultam az ösvény nélkül, a parton. Igen ám, de a part sok helyen járhatatlan volt, ilyenkor mit volt mit tenni, belemásztam a folyóba, és abban evickéltem tovább. Szerencsére aránylag sekély, tiszta és köves volt. Aztán szembe jött velem egy anyaszült meztelen pasas.


A folyó kis szigetein és a parti tisztább helyenek meztelen férfiak hevertek. Egyedül vagy párban. Napszemüveg szériafelszerelés volt, más semmi. Szóval mint levettem, az Allondon köves partjait férfi nudisták homokosították be. Namost tehát összefoglalom: egy folyó vizében lépkedtem felöltözve, abszolút semmi nudista jelleget nem mutatva, oldalamon egy eléggé tekintélyes fényképezőgéppel miközben ruhátlan férfi párok mustrálgattak a partról. Engem. Illetve nem is annyira engem. A fényképezőgépemet.


Mert mit gondol a nudista, amikor fényképezőt lát? Na mit? Nem azt, hogy az eszköz tulajdonosa fákat és dombokat fényképez, nem. Hanem azt, hogy akkor ő este már fent is lesz az Interneten.


Gyanúmat megerősítette egy magányos csupasz, aki szembe jött velem a folyó vizében. Megszólított:


- Szép képeket csinált?


Na, itt azonnal nem tudtam inkább franciául. De az angollal is boldogult. Igen, nem elég ártatlannak lenni, annak is kell látszani. Na ha már itt vplt, és szakembernek látszott helyismeretben, akkor elővettem a térképemet, és megérdeklődtem tőle, tud-e valamit az úttról. Hát, mondta, igen, igen, az út, na azt ha nem találtam akkor nem is fogom, mert elmosta a folyó, amely eléggé szeszélyesen vándorol ide-oda. Utána megkért, hogy vegyem ki a fényképezőm napellenzőjét a farkából. Összeakadtak ugyanis, amikor a könyv fölé hajolt. Júúúj. Lemostam utána... a gépet, úgyértem.


Na a lényeg, lekocogtam a folyóban addig, amíg egyszer csak ott nem lett az út, és eltűnt mögöttem a folyó, az összes forró nudistával.


Nagy szívás az Allondon partja, és még nem volt vége. De addig is:






1 megjegyzés:

anyaaaaa.. írta...

...ha,ha,ha , enyje, benyje...hogy lehettél olyan figyelmetlen, pedig általában elég érzékeny a testnek az a része ... jó hogy a géped nem szégyelte el magát ( vagy titokban fényképezni akart ::?)