vasárnap, szeptember 06, 2009

Biciklivel az Annecy tó körül

Ezt már beharangoztam jó párszor, de közbejött ez, az - ja, és hogy mást ne említsek, amaz. Aztán rámtört az ősz, és a betervezett projekteket kénytelen vagyok gőzerővel behozni. A Genfben az idén divatos "legyen rossz idő a hétvégére" dolog mintha csak a nyárra korlátozódott volna, ugyanis már a második hétvége telt el napsütésben a kék ég alatt, míg a hétköznapi meteorológiai borzalmakról inkább ne is beszéljünk. Naszóval, ez egy 43 km-es kör volt, nagy részben közvetlenül a tóparton. Képek nem készültek, mert az csak a gyalogtúrákra van fenntartva, az állandó megállás csak elvenné a biciklizés örömét, de amit el kell képzelni:

- kék ég
- méregzöld víz
- baromi nagy hegyek a tó körül
- eszméletlenül jól kitalált villák

Minden egyes megtett méter feltöltött engem, mint a dinamó. Mint a dinamó az elemet úgyértem. Mert szép volt az út, és élveztem.

Az egész tó olyan volt, mint egy óriási strand, mindenhol emberek feküdtek végig a 43 km-en. Pedig mintha hűvös lett volna már egy kicsit... Szóval a hangulat is teljesen nyári volt még mindig.

Egy aprócska malőr történt, az út egy része egy baromi forgalmas országúton vezetett, aholis egy lepukkant piros autócska úgy döntött, hogy én nem vagyok az úton. Az oldalával kissé meglökte a combomat (ki akart kerülni, de úgy látszik kikerülés közben meggondolta magát, és inkább visszajött), miáltal én lementem az útról a murvával felszórt útpadkára. Eddig két alkalommal találkoztam murvával kétkerekű járművön, és egyik alkalommal sem jöttem ki jól belőle. Ez most szerencsésebb menet volt, kisebb táncbemutató után sikerült 0-ra csökkentettem a sebességemet, és állva maradtam. A köcsög lassított, majd mikor látta, hogy egyben maradok, minden szó és bocs' nélkül gázt adott és elhúzott. Én emelgettem utána a karjaimat felháborodottan, aztán kiélveztem az adrenalin löketet, majd mentem tovább.

Itt az útvonal:


Ez pedig a magasság profil. Semmi extra, csak ilyet is tud a Garmin eTrex Vista H, szóval miért is ne.


Nincsenek megjegyzések: