szerda, október 03, 2007

Megint CERN

Nem is ragozom tovabb, aki ismer, az tudja, mit jelent ez nekem, 5 es fel eves varakozas es potcselekvesnek erzett munkak utan. Bar a Morgannel mintha lettek volna jelei annak, hogy eleg volt ebbol a genfes acsingozasbol, az vegre jo hely volt, elveztem a munkat ott. De ha jo eri az embert, akkor miert ne erje egybol ketto, hogy aztan lelkiismeretfurdalasa legyen, amikor valaszt :)

Hetfo hajnal 5-re erkeztem, mert kenytelen voltam egyet aludni egy parkoloban Bern kozeleben, ugyanis eppen lemenni keszultem az utrol. Elotte volt egy osszessegeben 4 oras, 10 szakaszra osztott kimerito dugosorozat Nemetorszagban, na oda sem megyek autoval het vegen tobbet. Ezert tehat a "tiszteletemre osszegyult fogadobizottsag" (jol esett amugy, uzenem a bizottsagi tagoknak) nelkulem erezte jol magat, tobbek kozott enyhen borgozos beszelgetessel telt az este minden okossagrol, egy csipetnyi zsidozassal fuszerezve, mert ahol 5-nel tobb magyar van, ez a tema elkerulhetetlenul feljon. A hazigazdaban pedig van 25% zsido, tehat markans ellenvelemenyek fogalmazodtak meg ez ugyben.

Na, ennyit a zsidozasrol. Elso nap a CERN-ben, hullafaradtan reggel. Termeszetesen mar az elso nap elkestem, de szerencsere a recepcion elcsesztek, es a fellow szobaba kuldtek. Igy egybol rajuk kentem a kesest, felhaborodva. Amugy ma is lekestem az elso reggeli ertekezletemet, szoval a bemutatkozasom eddig tokeletes.

Mikozben vezettem hetfon a CERN fele, vartam az euforiat. Soxor elkepzeltem ezt a pillanatot, igy is, meg ugy is - aztan semmi. Valami felelmetes sebesseggel zudult vissza belem a rutin. Mintha mult penteken mentem volna oda utoljara.

Az intezetben semmi sem valtozott. Ugyanazok az arcok bamulnak vissza ram, ugyanazt csinaljak, minden ugyanott van. A Restaurant 2-ben a Pizza Napolitane sozott heringje ugyanolyan sozott (ennek koszonhetek legalabb plusz 5 kilot). Viszont a kaveautomatat lecsereltek. Az a kaveautomata az isteni cappuccionojaval volt a felelos a koffeinfuggosegert. Szoval minden ugyanaz. Meg azzal a nagy borasz szlovakkal is osszefutottam, aki megismertetett az 1 puttonyos tokaji aszu gyonyoreivel, valamint a tokaji borvidek Magyarorszaghoz tartozasanak ideiglenes voltaval.

Vegre tehat megint olyan dolgokrol beszelhetek az emberekkel munka viszonylatban, amirol ti csak olvashattok :) - pl. a GEO Magazin aktualis szamaban.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Töki!

Na véágre, hogy frissül már a blogod. De mondtam már: ne blógasd az orrod, inkább írj. Meg rakjál be képeket jó csajokról. Nem baj ha nem olyan jók, csak csajok legyenek. Meg mondd meg szőke hercegnőnek (akihez verset írtam szilveszterkor Pityúéknál), hogy még mindig érte repes szívem, és ha rá gondolok, rögtön könnyebb lesz a teher, mi hátamat nyomja.
Artepit is üdvözlöm, bár talán én hamarabb látom, mint Te.

Légy jó, és jobb, biztonságosabb autót!

A.F.O.S.

Névtelen írta...

Hull a hó és hózik, a szemem jojózik,
Hull a hó és hózik, cici, smaci,ki dug itt?
Ha valaki nem tudná, hát elmondom az igazat:
IGAZ!
Ha valaki nem tudná, bevallok mindent:
MINDEN!
Ha valaki nem tudná, kurva nagy drágaság lesz itt nemsokára.
Tehát reménykedjünk, hogy 23-án végre tényleg elgondolkodik az egész ország, és tüntetni fog néhány intézkedés ellen. Abban meg bízzunk, hoyg forradalmi jellegű marhaságot nem csinálnak...