szerda, május 28, 2008

Magyarországra látogat a CERN új főigazgatója

Csak, hogy el ne kallódjon, meg akit érdekel:

Magyarországra látogat a CERN új főigazgatója

Index 

Az univerzummal kapcsolatos kérdésekre keresi a válaszokat a világ legnagyobb tudományos vállalkozása, a CERN, az Európai Részecskefizikai Kutatóközpont: a vizsgálatokban hazai tudósok is részt vesznek - mondta Pálinkás József fizikus, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke annak kapcsán, hogy május 28-30 között Magyarországra látogat Rolf-Dieter Heuer, a CERN új főigazgatója.

Szóval ő az új nagyvezír, aki mellesleg a Nuclear Science Symposium 2008 konferencia elnöke is. Ezen a drezdai konferencián én is részt veszek, ha elfogadják a cikkemet (a bírálóbizottság tagjai CERN-esek, köztük a volt főnököm, khm...). Miután elküldtem a cikk kivonatát, eszembe jutott, hogy változtatni kéne valamit. Nosza küldtem is egy cikket az első embernek, akinek megtaláltam a címét, hogy csinálja már meg a dolgot, de iziben. Ez Herr Heuer volt... Nem néztem a nevet, automatikusan azt hittem, hogy ő az adminisztrátor. Na mindegy, a dolog végül is mindenkinek a megelégedésére megfelelően elvégződött.

Nincsenek megjegyzések: