csütörtök, május 08, 2008

Oriental Boat Party

Huk, már egy jó fél éve volt, egészen pontosan tavaly november 17-én. Most találtam meg az eseményről készült fényképeket:

http://www.flickr.com/photos/21961070@N03/sets/72157603494709199/

Hmm, érdekes volt az a party. Én is készültem ám, végül is arab kígyóbűvölő akartam lenni, de sehogyan sem találtam kígyót (na meg ki a fene fog egy olyannal rettegni egész este), úgyhogy egy kígyótojásnak maszkírozott, veszélyes kinézetűvé tett tyúktojással reprezentáltam a Kezdő Arab Kígyóbűvölőt:

 
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Molnárné írta...

Helló, helló ...
Nem rossz az a fejkendő a fejeden, de már itt az ideje, hogy másként kössék be a fejedet...
Inkább már " házisárkányt " bűvölnél, és kis "sárkányfiókákkal" szaporodnál.. A "házisárkányt ültesd a tojásra és keltesd ki vele, de ne kigyó legyen belőle ..
Nem jó ha kígyót melengetel a kebleiden, mert beléd csíphet.. Ezt vedd kérésnek és jó tanácsnak !!..
Egy "sárkányfiókát" váró jövendőbeli " nagyi"