szerda, augusztus 27, 2008

Ubuntu Linux

Hát ma blogol6nékom van...

Szóval az történt, hogy 2002 februárjában, Genfből Pestre költözésemre készülve, összeraktam egy számítógépet, amelyre Linuxot raktam. Ez a konfiguráció idáig kiszolgált, de most lecseréltem. A gép amúgy még mindig korrekt, de megvan már a következő munkaköre a szőnyegiparban... ok, ez más tészta (hmm, ma minden a tészta körül forog???). Az új gép természetesen fejlettebb technológia, és úgy válogattam össze a darabjait, hogy biztos menjenek Linux-al. Aztán felraktam rá az Ubuntu Linux 8.mittudoménmit. És elképedtem...

Nos, én Linuxon dolgozok vagy 10 éve, de igazából távoli gépeken. A grafikus felhasználói felülettel kapcsolatban le voltam maradva. Idáig.

Az Ubuntu + Gnome veri szépségben, gyorsaságban, felhasználhatóságban a Vista-t, ez nem kétség. Veri??? Nem, légycsapóval intézi el! Sőt, nekem jobban tetszik a MAC-nál is. A munkahelyi gépem kb hasonló konfiguráció, Vista-val, és borzalmas.

Holnap cserélem azon is.

Windows helyett vegyetek Linuxot. Vegyetek??? Hát ingyen van!

Nincsenek megjegyzések: