szombat, február 21, 2009

Strobist seminar


Ma végigélveztem egy egész napos fényképezéssel foglalkozó szemináriumot, amit a CERN Fotó Klub szervezett (melynek fizető tagja vagyok, ha már szóba került :)). A szemináriumot pedig David Hobby (alias Strobist) tartotta, aki egy nevezetes amerikai fotográfus. Előrebocsátom, hogy sajnos hülye vagyok a rendes fotózáshoz, és ez az állapot roppantul zavar, így vetődött fel a klubtagság és a szemináriumi részvétel gondolata. Konkrétan életemben először láttam olyan embert, aki tud értelmesen fényképezni, és azt baromi nagy és nehéz és drága kamerával csinálja úgy, mint a filmeken :)

Na meg végre láttam világítós esernyőt élesre töltve, rádiós-ledes-érdekes vakukat, mindenféle trükkös ezközöket, és el is lett magyarázva, hogy azok ugyan mire jók. A gyakorlatban is demonstrálta őket az arc, hát rengeteg dolog került helyére a fejemben. Élveztem, és jó volt.

A szemináriumot amúgy két magyar srác főszervezte, Kelemen Péter és Horvát András, azúton is köszönet nekik. Péter fotói amúgy itt találhatók, nagyban nyomja a srác...

Pár kép a szemináriumról.


Nincsenek megjegyzések: