csütörtök, június 08, 2006

Elvonom...

Van egy-ket dolog, ami kisse kedvtelenne tett az elmult 2 hetben, blogirasra legalabbis alkalmatlanna. Ugye feher ember Indiaban gyomorilag nem jar tul jol, ugyhogy a ket hettel ezelotti het vege altalanos levertseggel jaro rehabilitacival telt, mikozben a gyomrom belso falat szorgalmasan apoltam rantott hussal es hasonlokkal. Az uborkasalatas pakolas csodakat muvel. A gondok egy felelmetes, hanyassal egybekotott hasmenesben csucsosodtak ki a mult het kozepen, az attrakcio utan viszont egy csapasra minden a helyere kerult.

Csak azert, hogy kovetkezzen a kaveelvonas. Sejtettem en, hogy tulzasba vivodott az anyag bevitele az elmult 2 evben, az egyik naprol a masikra megtortent, het vegere idozitett elvonokura meg is mutatta, hogy jol sejtettem. Majd szethasadt a fejem 2 napig, ugyhogy a mult het vege is kellemesen telt. De en gyoztem, most mar fensobbseges sajnalattal vegyes megvetessel nezek azon szerencsetlen embertarsaimra, akik a kenyszeresen betartott kv szunetek alatt a csesze rabsagaban sinylodnek.

Aztan, hogy jo legyen a dolog, nekilattam a paroxetin elvonasnak is. Ez az a gyogyszer, amire allitolag nem is lehet raszokni, nincsenek utana elvonasi tunetek, bla es bla. Na ha ez a nemelvonasi tunet, akkor kezdem erosen szanni a drogosokat es az alkeszeket, akik hasonlo esetben kaparjak a falat, mint komuves a Zsolnay muzeumot. 2 napja csak kovalygok itt a vilagban, nem tudom eldonteni, hogy mikor szedulok jobban, de megis a hangok a legrosszabbak.

Aztan ilyen korulmenyek kozott letudtam egy projekt management kurzust, bevezettem egy jo kis idomenedzseleses rendszert (Indiaban vettem egy brutalisan jo konyvet, 10 dollar volt, meg a 15 euro, amit a Lufhansanak fizettem a fel kilo konyvert), kombinalva David Allen rendszerevel. Na de ez mar mas tema.

Masik pozitivum, hogy mindennek hatasara testtomegem tobb, mint 5%-at sikerult elveszitenem :)) pedig mocorgast a korulmenyek miatt nem vegeztem.

Jovo hetre ujjaszuletek!

Nincsenek megjegyzések: