csütörtök, július 06, 2006

Vallon veregetem magam

Magam is meglepodtem azon, hogy a jelenlegi projektem milyen siman ment at a Nokianal a teszteken. Amikor kozoltem, hogy 3 nap eleg lesz a dusseldorf-i laborban, meg sok is, enyhe gyanakvassal tekintettek itt ram, es az elejen biztositottak rola, hogy nem problema, ha tovabb kell maradnom. Most, hogy 2 es fel nap alatt vegeztem, de ugy, hogy elfogyott a nokiasok otlete arra vonatkozolag, hogy mit lehetne meg megnezni, es a gyozelmi jelentest is szetkuldtem, kisse masok a szemek. Szoval, ez az egyik legjobban sikerult projektem.

Nem ok nelkul. En vagyok a fonoke... :) (ez volt a veregetes...)

A projekt legnagyobb tanulsaga: sose dolgozz olyan franciaval, aki Parizs 50 kilometeres korzeteben szocializalodott. Ugyanis, nemcsak el kell vegezned az o munkajat is, mert annyira kritikan aluli, de meg meg is sertodik amiatt, hogy nem kockaztatsz masfel millio eurot az o lelki integritasaert. Tobb munkan, tobb cegen alapul eme szentencia.

Nincsenek megjegyzések: