csütörtök, július 06, 2006

Finn es nemet arak - es az ember ne bolonduljon meg

Az tortent, hogy a mult heten befektettem egy TomTom markaju navigacios megoldasba, merthogy meg kivanom kimelni az idegrendszeremet a folosleges autos eltevedesekbol fakado rombolo izgalomtol. 399 euro akciosan, hu de jol kifogtam, a teljes Skandinavia terkepe a cuccon, de a tobbit is megvehetem, pl. Nyugat-Europa 130, Kelet-Europa detto. Ez egy.

Tegnap este bekocogok valami Kaufhof (vagy Hofkauf???) nevu, plaza jellegu kiskereskedelmi egysegbe, ahol a legelso dolog, ami szemembe otlott (mit otlott, neki rontott) az en TomTom-om, 299-es normal aron, melle tartozekkent a teljes Europa, egy DVD-n. Ez ketto.

Nem ettol a par szaz euro differenciatol fogok elmenni ugyan koldulni, de azert valakik kapjak mar be ott eszakon. Ez nem az elso hasonlo dolog, sot, ha belegondolok, csak ilyenek tortentek velem, ha akarmi megvasarlasaba neki fogok ottan fele.

Sulyos vesztesegemet csokkentendo, a terkepeket akkor lelopom a Bittorrentrol :) Ha rendor olvassa a beirast, akkor termeszetesen csak vicceltem, valojaban arra gondoltam, hogy minden TomTom termeket megvasarlok, es kuldok nekik egy kis adomanyt is.

Nincsenek megjegyzések: