péntek, augusztus 11, 2006

Szabadság, oh...

Miután rajongó olvasók hada ostromolt új bejegyzésért (*), bejegyzek akkor valami újat. Innentől kissé felborul majd az események időbeli sorrendje, merthogy egy darabig arról írok majd, ami az eszembe jut az elmúlt 1 hónapról.

Először is, tonna új kép a szokott helyen, másodszor meg megjegyezném, hogy az egy hónapos szabadságnak is megvannak a maga árnyoldalai, de az majd útközben kiderül. Rövid statisztika: levezettem kb. 8000 km-t, áthaladtam 16 országon, aludtunk autóban és 550 euro/éj-es lakosztályban, Magyarországon ismét elvesztettem pár napot az életemből. A múlt hónap elején történtek pedig már kezdenek is homályba veszni.

A többit később, mert most ebédeltem, és rájöttem, hogy nincs kedvem semmihez.

(*) Kösz Simi a figyelmeztetést ;)

Nincsenek megjegyzések: