szombat, augusztus 26, 2006

Csapongas 2

Na, megerkeztem vegre, en nem tudom mi van itt, mindenhol katonak allnak, de en minden tovabbi nelkul 2-szer is "kijottem" - mindegy, ezt komplikalt elmagyarazni, a lenyeg az, hogy a katonak ellenere valahogy atmentem egy ellenorzoponton - beszallokartya nelkul, ez fura - majd kikotottem ugyanott, ahol kiszalltam a gepbol. A hadsereg osszenezett, de nem foganatositottak eljarast, ennyit a szigorrol.

Szoval az Oroszlan kolykok - egy csomo szep es nemes dolog jutott eszembe meg errol, de kozben mindet elfelejtettem, igy a vilag most szegenyebb lett egy komoly irodalmi elemzessel. Mindegy, megerdemli. Ja igen, a a kiszallasnal fellepo tolongasnal vagy 6 hullareszeg finn letamadott egy amerikait, es valami poenokat sutottek el Bush-rol, nem hallottam oket vegig, csak a veget, mi szerint "on the right side there is nothing left".... es ezen a ketertelmu poenon az amcsi egyutt rohogott fuldokolva a finnekkel, ok biztos kihamoztak es megemesztettek a 6. jelentesreteget is...

Szoval miert is kerultem Dusseldorfba, had magyarazzam meg megint, mint Fulig Jimmy hasonlo esetben Almirat, mert hat ugye csak kimaradt a ket Dusseldorf kozott 16 orszag, amit igeretem szerint elemezni kivantam. De nem jott ossze, es mar nem is fog, mer nincs hozza kedvem, kulonben is, mar elevult a dolog. 16 orszag... hat igen, sokan ennek a feleert is oralis szexben reszesitenenek sok embert, de en ezekre enyhe lenezessel tekintek, es elfelejtkezek Amudsen-rol es Livingstone-rol, akik valoszinuleg ram tekintettek volna hasonlo lenezessel ket oroszlan/pingvin tamadas kozott. Az a lenyeg, hogy Helsinkiben vagyok immar megint :), es tok sotet van, valamint a Lapin Kulta tamadta meg az izlesemet.

Francban, folyt. kov. mert eppen lemerul az elem. Ne vegyetek Fujitsu-Siemens gepet, botranyos az akkumulatora! Megrontottak ezek a burkusok a preciz japanokat.

Nincsenek megjegyzések: