péntek, november 07, 2008

La Cret de la Goutte


Október 26-án a "nagy séták a ház körül" sorozatunk következő állomásának címe a "La Cret de la Goutte" fantázianevet viseli. Teljesen szép környéken vitt az út, menhirek körül bolyongtam, ha jól vettem ki. Hogy mit keresett ott fenn az ősember, vagy mi, nem tudom, de volt ízlése. A környéknek tényleg volt egyfajta misztikus kisugárzása. A menhirekből mára sajnos csak pár kerek pocsolya maradt.

Az út egy kopár fennsíkon vezetett át, útjelző karók voltak leverve, mint a sivatagban. A csúcshoz érve valami brutális drámaisággal bontakozott ki a távolban a Mont Blanc és az udvarhölgyei, valamint alattam a Saleve. Ez eddig mindig felettem volt... Ki kell egészítenem a világ összes szűrőjével meg optikájával a fényképezőmet, mert a látványt egyszerűen képtelen volt visszaadni.

A csúcson amúgy elég zord volt az időjárás, akit érdekel:



Itt meg akkor pár kép:



A kirándulás térképe itt van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na,na,na ...most már jó lessz odafigyelni.. szerintem sok a felelőtlenség !!!Szép a táj valóban igaz, de a veszély is nagy ...csak óvatosan, mert az életből repeta nincs .... Inkább maradj otthon és tanuld a kajákat Emma néni szakáccskönyvéből ...!!!Szerintem még könyvet is irhatsz, mert jó a stílusod ...!!