péntek, január 30, 2009

Tolvaj átok... ezt nem hiszem el...


Úgy adódott, hogy ismét idéznem kell a Mestertől. Szerintem tolvaj körökben presztízs, hogy én elátkozzam őket.

Aki az elmúlt hét folyamán a zárt garázsból ellopta a scooter-emet (1400 euro, 83km, áááááá), az még életében rohadjon meg, a gyereke is csak egy piti tolvaj legyen, mint ő, és irígyeljék az én gyerekeimet majd, mert az enyémek normális családban nőnek fel, és nem lesznek tolvajok, mint ők lettek, mert csak ezt látták otthon, és minden leszármazottuk egész életében érezzen valami megfoghatatlan bűntudatot, betegedjenek meg, és szülessenek torz utódaik, kiknek berúgókar kezük, és ülésfejük van, sajnálkozva állja körül őket a világ, míly szerencsétlen sorsúak is ők, mert ősatyjuk ellopta a scooter-emet, de az ő ősatyjuk érjen meg magas kort (megrohadva persze) és magatehetetlen kínjában így kiáltson az ég felé: ó mit tettem, hogy vészt és sanyarúságot hoztam az én házam népére?!( angyalok kara: loptál bazeg!) Ó hogyan vezessem ki őket nyomorúságukból?! (arkangyalok arkkara: rákúrtál, így maradtok!) Ó, hogyan vezekeljek, hogy szánalmas életükben legalább egyszer megláthassák a fényt,olyanképpen, ahogyan Molnár Zsolt gyermekeinek és leszármazottainak ezt hétköznapi módjukban áll látni?! (nép: lófaszt!) Vagy legalább égne ki a magvuk, hogy újabb torz utódok ne születhessenek átkozott ivadékaimból! Ó, jaj, miért loptam el Molnár Zsolt scooter-ét.

De ekkor nyíljon meg az ég, és aranyló lángmotoron ereszkedjék le az égből Proskuterur, a robogók istene, és köpködje tele az orrukat, majd szarjon a szívükbe...

Az ügyet lezártam (ill először elkocogok a rendőrségre), veszek másikat (vagy ki tudja, ezek után nincs kedvem hozzá), mert van munkám és tudok dolgozni.



A scooter 6 hónapig állt kint a parkolóban, egy helyen. Semmi baja sem volt. 3 hete betoltam a zárható garázsba, hogy nehogy ellopják, mert azért ki tudja. Erre...

Privát védelmi rendszert fogok beépíteni a garázsba és a lakásba. Mozgásérzékelő, infrakamera, ha valaki bemegy, pofán fényképezi, és azonnal küldi interneten a képet és a video-t nekem. ÉN ugyanis hamarabb kiszállok tettenérni, mint a rendőrség...



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na és a viktimológia?...

zsolt rossz molnár írta...

Nem értem hogy jön ez ide... :)

Az tény, hogy egyre több papiron látom amint így utalnak rám: az áldozat. Tettes egyelőre sohasem lett leírva ebben a kontextusban.

Névtelen írta...

Már csak a kocsid maradt, szerintem jobb ha vagy Te alszol benne, vagy felviszed az egyik szobába ..... Csúúúúúúcs !!!...
Legalább nem fogsz ujra a tenyereden landolni .....

Névtelen írta...

Hmmm...meg meg egyszer-ketszer nyitva hagyod ejjelre az erkelajtot vagy haloszsoba ablakot es a butoroknak is annyi ;-)

Szoval...vigyazz a nyitott ablakokra;-)))