kedd, január 06, 2009

Furcsaságok


Először is, ezúton is kívánnék boldog új évet mindenkinek.

Furcsaság 1: Vásárlás a Tesco-ban a Pólusban. Valamit kérdezett a pénztárosnő, amire annak rendje és módja szerint válaszoltam. Mire a néni:

- Maga nem magyar?

Én kissé csodálkozva:

- De igen, miért?
- Az akcentusából gondoltam, hogy nem.

Hmm. Szóval akcentusom van, nem semmi.

Furcsaság 2: Vettem egy iMac-et, és elkezdtem használni. Tetszik, bár egyelőre borzalom, hogy semmit sem értek hozzá, de belejövök lassan. Aztán be akartam jelentkezni a francia Orange-hez, hogy leellenőrizzem az internetes számláimat. Először ezen a gépen. És láss csodát. Nem kért jelszót, stb, azonnal tudta, hogy ki vagyok, és előhozta az accountomat. De honnan a halálból tudta???? Aki tudja a rejtélyt, értesítsen a megoldással!

Nincsenek megjegyzések: