péntek, május 01, 2009

CERN Yacht Club szezonnyitó regatta

Mondtam már, hogy vitorlázni tanulok? Itt van ez a nagy tó, és eddig nem használtam semmire, hát akkor most. Van a CERN-nek egy úgynevezett yacht klubja, ami több dologra jó: egyrészt vannak elvihető hajói, másrészt tanfolyamokat szerveznek rájuk. Belevágtam én is. Namármost, a tanfolyamokra minden évben kevés hely van, viszont rengeteg jelentkező - ezért sorsolással döntik el, hogy ki kerül be. Kb 120 emberből 8. Mitadisten... elsőre bejött. Tehát tanfolyam. Dinghy. Elméleti oktatáson már voltam, nemsokára jönnek a gyakorlatiak is. Ráadásul, valamilyen okból kifolyólag, minden tanoncnak min. 2 alkalommal megfigyelő hajón kell szolgálatot teljesíteni. Én az első műszakomat múlt szombaton délután tudtam le, amikor megrendezték a klub szezonnyitó regattáját. Nekünk kellett felépíteni a pályát is: a fontosabb pontokat jelentő bólyákat kellett kicibálni a tóra, lehorhonyozni őket, és figyelni, hogy lehetőleg mindenki túlélje. Mindenki túlélte, összesen egy horgonyt hagytunk el, és leégett a fejem. Érdekes volt, na. Képek itt vannak az eseményről:






1 megjegyzés:

Molnárné írta...

azért javasolnék egy jó uszó tanfolyam elvégzését is .....biztos, ami biztos ....
Javaslom, csak a part közelében maradjál....Szerinted mi a különbség motorral , vagy vitorlával felborulni ?...

Blogarchívum