péntek, május 01, 2009

Le mont Vuache + La cascade de la Barbannaz

Aztán folytatódott április 6-án. Ekkor két kirándulást is lenyomtam a könyvből. Az első a Vuache hegyre vezetett, az idő megint meglepően jó volt, és a hegyről eszméletlen volt a kilátás a Jura felé, a völgyre. Kár, hogy nagyon párás volt lent, és nem lehetett lefényképezni :( Népszerű hely lehet ez a Vuache, mert az úton rengetegen voltak, hát gondolom nemcsak én vártam a tavaszt... Képek akkor:   


 



Utána átrohantam a hegy másik oldalára, hogy még sötétedés előtt eljussak a Barbannaz vízeséséhez. Na ez komoly volt... Ugyanis egy folyó két partján kellett haladni egy mély szurdokban, és az út hol az egyik, hol a másik partján vezetett a folyónak. És nem voltak hidak. Az ösvény nemes egyszerűséggel belevezetett a vízbe, és a másik parton folytatódott. Hmm... Vagy hatszor gázoltam át oda, majd vissza a térdig érő vízben, de meglepően nem zavart, hogy csurom vizes cipőben mászkálok, szóval volt némi extra érdekesség legalább. Maga az út nem volt valami nagy szám, a vízesés azért tetszett. Bár nem volt egy Niagara. Képek erről:






Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum