péntek, január 12, 2007

A harc a terror ellen fokozódik az amcsi reptereken!

Úgy adódott, hogy egy nappal hamarabb jöttem haza Dallasból, mert olyan iramban haladtam a dolgokkal, hogy az csak na. A repülőjegy megváltoztatása az egy roppant gyanús momentum, úgyhogy (emlékezve a múltkori hasonló esetre) lélekben felkészülten jelentem meg a Dallas DFW-n. Így is történt, megkaptam a beszállókártyát rányomtatva a jól ismert nagy rakás S, a kapunál a biztonságiak szépen ki is emeltek a tömegből, ahogy azt kell. Ez úgy megy, hogy be kell állni egy fekete zsinórral körülvett négyzetbe, ahol is közlik az emberrel, hogy roppant gyanús, ezért most ők nagyon megvizsgálnak. Intettem, hogy sok a duma tudom mi van és miért, go ahead, sietek. A gyereket még felvilágosítottam arról is, hogy annak ellenére sem vagyok cseh, hogy az útlevelembe "HUN" van írva (most néztek csehnek először, általában orosz és bolgár szoktam lenni, ritkán német - spongyát rá, végül is Texas). Közben az utazóközönség halad, és gyanakodva tekintgetnek rád, midőn ott állsz a pellengéren.

A szokásos vegyelemzés most új elemmel szaporodott. Volt ott egy kis kabin, ami pont úgy nézett ki, mint egy embermosó (azaz ember méretű autómosó). Úgy is működött, be kellett haladni, piros stop lámpa, kezelés, szemben ajtó kinyílik, zöld "mehet". A kezelés abból áll, hogy hirtelen baromi nagy csattanással levegőt fújnak az emberre, és ebből a gép sokféle következtetést levon. Eléggé infarktus közeli állapot, mindenesetre egy idegileg felajzott terrorista valószínűleg itt azonnal tüzet nyitna.

Na, akkor még minden elektronikus cuccot külön be kellett kapcsolni, megmutatni (LED-es olvasólámpámon az ellenőr elálmélkodott, hogy jaj de cute), vegyelemzés, táskamatatás, stb. Közben a laptop nagy csattanással felborult, a vizsgáló ugrott vagy 2 métert. Kérdezte, direkt akarom-e ráhozni a szívbajt, mondtam nem, és legyünk kvittek az embermosóbeli élmény miatt.

Miután meggyőztek arról, hogy nem fogok felrobbanni, mehettem is.

Legközelebb remélem elvégeznek egy gyomortükrözést, egy szívultrahangot, és egy komplett MRI-t.

Nincsenek megjegyzések: