hétfő, szeptember 08, 2008

Adócsaló lettem Abszurdisztánban

Hát az alábbi történet az sajnos nem kitaláció. A röhögést befejeztem, most megírom.

A lényeg dióhéjban az, hogy keletkezett 2 forint adótartozásom az APEH javára. Az út, amely idáig elvezetett, szintén megér egy misét, talán megírom, ha lesz érdeklődés...

Na mindegy, de ezt természetesen nem lehetett annyiban hagyni, az APEH teljesen jogosan fellépett társadalomra veszélyes tettem ellen, és végrehajtási végzést vagy mit foganatosított az autómra. De mivel karcsusíccccsuk az államot (gondolom én ezért), megkértek már szépen, hogy hajtsam végre magamat: foglaljam le az autóm törzskönyvét, és fáradjak be vele valami hivatalba, ahol zálogba helyezik, amíg nem rendezem az állam felé fennálló kötelezettségemet.

Gondolkoztam, hogy részletfizetést kérek, de aztán mégsem tettem, mivel öcsém önhatalmúlag rendezte a tartozásomat, bár apró nehézségbe ütközött. Az ilyenkor szokásos készpénzes postai befizetés ugyanis immár kerekít. Azaz a 2 forintot le, 0 forintra...

A 0 forint befizetés viszont nem hatotta meg a magyar adóhatóságot, így maradt a banki átutalás. Ezennel mindenkivel közlöm, hogy nem vagyok már adócsaló, legálisan használom a gépjárművemet:


Ezzel párhuzamosan, van 81 forint túlfizetésem. Namármost, jelenleg az APEH tartozik nekem, így azon gondolkodok, hogy végrehajtást kérjek-e az APEH székházra (azaz küldjék el nekem postán a főbejárat kulcsát), vagy mondjak le az állam javára a summáról.

Szerintem lemondok róla. Talán fedezi azon költségek töredékét, amelyeket a fenti 2 forint behajtása miatt ti fizettek ki, ti, akik Magyarországon adóztok, és pontosan ezek miatt nem akarjátok befizetni a sok-sok 2 forintotokat.

3 megjegyzés:

Molnárné írta...

Ha,ha,ha...Mindenki azt csinálja, amihez ért...Nem kellett volna SZJA bevallást csinálni, ha nem értel hozzá... Ugye, hogy nem is olyan egyszerü..? szokták mondani " a suszter maradjon a kaptafájánál .." ezt jó lenne ha megfogadnád. A Te asztalod a " fekete lyuk, meg részecske, meg stb....Az öcsédé az SZJA, meg a bank, meg a pénz, meg stb. ...Ezt még jó ha Te is belátod..Na miután kifizették a fennálló tartozásodat, igy reméljük megmarad a kocsid.., igaz többet ér mint 2 forint.!! Viszont a 2 forintnak is lessz értéke kb. 200 év mulva, valamelyik muzeumban..,amit az akkor látogatók fognak csodálni....Jééé..
ilyen volt a 2008-as 2 forintos !!
akkor mennyit érhetett egy Alfa Romeó ? ...Azt hiszem tanultál az esetből !!!

zsolt rossz molnár írta...

Ok, en voltam a hulye, nem az APEH csodalatos adobevallas kitolto programja, ami:

- valami hiba folytan kitoltetett velem egy olyan lapot, amit nem kellett volna, es addig nem engedett tovabb
- nem ismeri a negativ szamokat
- ami kozli, hogy "es most kuldje el postan"... de hogy HOVA??? Azt kulon az ugyfelszolgalaton kellett kideriteni
- Kulfoldi cimre nem levelezik am, mert az draaaga...
- satobbi

Erdekes, mas orszagokban ez nekem ment. Franciaorszagban is, pedig nem tudtam franciaul. Svajcban is, pedig nem tudtam svajciul. Finnorszagban is, pedig nem tudtam finnul.

Magyarorszagon viszont ehhez kulon szakertelem kell. En ezt azert szegyellenem.

Névtelen írta...

Hát igen ! Még nincs vége az APEH históriának...! Igaz, hogy az APEH elküldte a határozatot az eljárás megszüntetéséről,-amit ugy látom elég komolyan vettek-, ennek ellenére a városi Polgármesteri Hivatal már kétszer szólított fel, hogy szolgáltassad be az Alfa okmányait.... Adjunk munkát anyádnak, nehogy unatkozzon, had járjon intézkedni ...egyedül van, van ideje stb...,de nem ugy van ááámm, a törvény nagyon szigoru, a szabály az szabály !, a baj az, hogy csak velünk akarják betartatni, ilyen pitiáner dolgok a fontosak, az ország meg szaaa..ban van . Majd a Molnár Zsolt kocsiját ha legfoglalják, akkor már minden rendben lesz, huuuu..lesz pénze az országnak, az APEH-nak....! Na erről ennyit.....

Blogarchívum