szerda, szeptember 10, 2008

Fini

Hát akkor a mai nap véget ért, a szembefutó nyaláb is végig ment. Ha jól láttam, a vezérlőteremben a tesztek mai nap utolsó fázisába léptek.

Előkerültek ugyanis a pezsgős üvegek.

Zalán kollega hivta fel a figyelmemet az alábbi oldalra:

http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/


Ha tehát nem vagy benne biztos, hogy még nem pusztitottuk el a világot, akkor nézd meg bátran. Ott lesz a válasz.

Mai közvetitésemet akkor befejeztem, megyek vissza melózni. Legközelebb egy év múlva ugyanitt, amikor nyakon csipjük végre azt a francos Higgs-t.

PS.

Üzenem Pálinkás József akadémiai elnök úrnak tisztelettel tegnapi klubrádiós nyilatkozatára reagálva magánügyileg, hogy az Internetet nem a CERN-ben találták fel, hogy hol, annak itt lehet utána nézni:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Internet

Amit itt feltaláltak, az a World Wide Web (Világháló), mint az Interneten futó egyik szolgáltatás alapjait képező URL, HTTP és HTML szabványok. Bár ez az emberek 99%-ának ez a kettő ugyanaz.

1 megjegyzés:

Molnárné írta...

Igen !!! Csak a mai nap munkájának van vége, de nem a napnak...az folytatódik tovább, napokra, hónapokra,évekre...Megmaradtunk !!!Az én véleményem más..Ma a magyar rádió reggeli müsorai, ezzel foglalkoztak, sőt "viccelődtek", hiszen bejátszották a klippet és egyben fordították magyarra, amin elmosolyogtam..Nem beszélve a híradókról, melyből 4 csatornát néztem végig és beszámoltak a CERN-ben történtekről.
Ami viszont engem illet !!!
Felemelő érzés volt a mai nap amit rajtad keresztül megélhettem, mégha kis részed is volt benne. Talán most értettem meg azt, amit 16 évvel ezelőtt kellett volna....
Akik értenek egy kicsit a dolgokhoz azok tudták mi történt a mai napon a CERN-ben és gratuláltak elsősorban Neked és nekem. Az érzések kavarogtak bennem. Feltettem magamban a kérdést...vajon miért nem értettelek meg annak idején.. vajon miért nem tudtam elég érdeklődéssel hallgatni , amikor az első vizsgád történetét el akartad nekem mondani... miért nem tudtam veled egyszinten örülni annak az eredménynek, amit 3 évesként a nyári szünetben dolgoztál, amit én " villámháritónak " láttam...
és még a kérdések sokasága merült fel bennem, amire nem találom a választ.Miért ?! Nem értettem, vagy nem akartam megérteni ? ..vagy a körülmények is közre játszottak ? Most már egyre világosabb és értelmesebb számomra..A Te életed EZ!!, és én erre most büszke vagyok. Szeretném pótolni az elmulasztott dolgokat, tudom az már nem olyan , de engedd meg....Gratuláció a fizikusoknak, kitartás és sok síker. Kívánok a magánéletetekben sok Boldogságot, a munkátokhoz jó egészséget !!!

Blogarchívum