hétfő, szeptember 08, 2008

LHC indul szerda reggel

Szóval a Nagy Bekapcsolás végső időpontja: szeptember 10, szerda, reggel 9 és 10 között. A világvégét Lyn Evans, az LHC projektvezetője jelenti be, majd beszédet mond Robert Aymar, a fődiri. A CERN személyzete (köztük én is) a belső kivetitők előtt fog szurkolni, az eseményt az interneten is közvetitik, és valami 250 média szervezet fog itt tolongani. Huh...

Minden meg van tiltva. A számitóközpont szerver épületébe még én sem tehetem be a lábam, pedig elvileg ott melózok. Minden nyilatkozat tilos a sajtó számára, csakis a kijelölt személyek nyilatkozhatnak. Ezt a bejegyzést is egy búvárharangban irom a genfi tó fenekén.

Hajrá.

Itt meg a történelmi dokumentum, amelyben a főigazgató tudatja a CERN melósaival, hogy minden klappol, és engedélyezi a bekapcsolást:

1 megjegyzés:

Molnárné írta...

Vegyétek fel a védősisakot, mert ha repültök, akkor védje meg a fejeteket, mert a hiba helyrehozásához még szükségetek lehet rá....
Ellemben szerintem valóban "történelmi " pillanat...
Szerintem legyél büszke, hogy ott vagy és ezt Te is megélheted és talán részed is van benne ...?
Én büszke vagyok RÁD !!! Gratula

Blogarchívum