péntek, május 12, 2006

Elso ut Delhibe

Meg mindig a hatasa alatt vagyok, pedig szerdan tortent. Este 5-kor ugy gondoltam, hogy megyek, es megnezem azt a Red Fort-ot, merthogy az nyitva van napnyugtaig, es addig meg hu de sok idom van. 5-re a ceghez rendeltem Satish-t, a soforomet az autoval, aztan kozoltem az uticelt.

5 perc mulva mar benne is alltunk a megszokott zurzavarban. Mikozben Satish egy keresztezodest kerult ki a "jardan", kozolte, hogy nagy a forgalom. De meg milyen nagy...

20 perc mulva egy ellenorzoponthoz ertunk, elertuk a Gurgaon/Delhi hatart, ahol is valamiert 25 rupiat kell fizetni. Satish kifizette, merthogy neki azt a szamla elleneben visszateritik. Igen am, de szamlat nem kapott. Valami brutalis ordibalas kezdodott: a csavok azt allitottak, hogy adtak szamlat, Satish meg azt, hogy nem. Tenyleg nem kapott, a fiuk zsebre vagtak a penzt, de hat most hogy szoljak bele a vitaba?

10 perc mulva a csata Satish veresegevel vegzodott, kozben tobbszor latvanyosan atkutatta az autot, meg a csomagtartot is felnyitotta (hogy kerult volna a szamla oda, na mindegy). Meg egy ora mulva is zaklatott volt az arca az ot ert szornyu veszteseg miatt.

1 ora mulva kezdtem aggodni. Itt bezony nem lesz varosnezes... araszolas lesz helyette a forgalomban.

Kozben Satish idegenvezet:

- Ott egy mecset, na abban bombat robbantottak a terroristak egy honapja
- Itt a keresztezodes, ahol egy hete 3 golyoval kinyirtak egy politikust, ma van az emleknapja

es igy tovabb.

Aztan Satish azt kezdte ecsetelni, hogy a helyi Nokia fonok mindig ot keri sofornek, mert o olyan jo fej, es 22 ev tapasztalata van, es kulonben is. Ebben a pillanatban Satish sofor elutott egy motorost. A motoron ketten ultek, hatul egy asszonysag, aki ledolt a motorrol mint egy zsak, majd felallt, es a nyakat tapogatva jajgatni kezdett. Satish meg le is uvoltotte oket, majd megprobalt elszelelni, de egy masik motoros az utjat allta.

Na itt valami felelmetes orditozas kezdodott, kozben Satish tobbszor is ram mutatott. Ahogy itt a szamlak csodalatos modon a csomagtartoba kerulhetnek, ugy akar en is eluthettem a motorost, ugyhogy nem mondhatnam, hogy teljesen nyugodt voltam... Vegre egy rendor keveredett elo, az sipolgatott egy parat (a rendorok itt mindig sipolnak, de latszolag nincs semmi eredmenye), elhurcolta Satish-t, en meg utt maradtam az ut kozepen, hatul a jaro motoru autoban...

10 perc mulva Satish visszajott, boldogan, es kozolte, nem o volt a hibas, a rendor meg is feddte a motorost. Vigyorogva araszoltunk tovabb.

foly. kov., most varnak a laborban.

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum