szerda, május 24, 2006

Talan megis megyek...

Szoval, miutan semmi valasz nem jott a jegyemre, es senki sem vette fel a telefont, felhivtam magat a dusseldorf-i utazasi irodat, hogy mi a joeg van. Ott kozoltek, hogy igen, igen, folyamatban van, sajnos a jegyet megint meg kell venni, mert az bukva lett de nagyon, 1500 euro lenne, es a Nokia most probalja ramlocsolni a koltseget, ill. ramkenni a hibat. Meg jo, hogy hivtam oket. Azonnal telefon Ouluba, es kerdeztem, hogy akkor kezdjek-e itt munkat keresni. Meg mi az, hogy az en hibam, azt sem tudtam ki rendeli a jegyeket.

Oulu megnyugtatott, hogy meg ma hazajutok. Aztan ezek ott veszekedtek egy sort, es vegul a Nokia kibulizta, hogy megis csak az atirasi koltseget kelljen kifizetni, 120 dollart. Na azt meg nekem kell a repteren majd. Csutortokon termeszetesen le is szamlazom a cegnek azonnal... De az a lenyeg, hogy immar kezemben a JEGY! Nem kell beallnom eletem hatralevo reszeben ebbe a sorba:

  Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum