szerda, május 24, 2006

A mentoauto + a bucsuzas

Idefele utolert minket egy szirenazo mento. Legalabbis az volt rairva, hogy mento, es szirenazott. A jarmu maga szornyu volt, az a tipus, amire Hofi anno megjegyezte: ebben csak egy dolog mozog, a halott. Alig tudott valamivel gyorsabban haladni a kocsisornal, de - mint minden Indiaban - a mento is tobb celt szolgal. Elelmes sofor ugyanis a mentore tapadva, annak minden mozdulatat kovetve, annak sebessegevel es prioritasaival kepes legyozni a tomeget.

Megtortent hat a vasarlas, este 7-kor a "Sahara Mall reszkess!!!" csatakialtassal nekirontottam a bevasarlokozpontoknak. Mint mondtam volt, 7-re ertem oda. 8-kor mar nem fogadtak el a Visa kartyamat...

Tehat bevasaroltam, uvoltoen olcso volt minden, pedig Satish dormogott, hogy az milyen egy draga hely. Mentem vegig a soron, es leakasztottam mindent, ami megtetszett. A kerdes, hogy hova teszem mindezt, a borondbe mar nem. Jajj, es most jut eszembe, azt a bronzpoharkeszletet el is felejtettem!!! :(((

Well, well. Akkor ez itt az utolso bejegyzes Azsiabol. Summazva a dolgot: kurva jo volt, elmeny, tapasztalat, esatobbi. Valami furcsa modon, minden idegesito dzsuva es korulmenyesseg dacara, el tudnek kepzelni hosszabb idot itt. Na persze finn fizetessel, soforos autoval, es 300 negyzetmeteres lakassal :)))))

Viszlat India, szerintem meg visszajovok!

  Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum