hétfő, május 15, 2006

Riksa

Megvolt a biciklis riksa is, bar nem onszantambol. Eloadtam a "hogyan vadasszunk Nokia toltore riksaval" maganszamomat. Ugyanis a Red Fort latogatasa alatt lemerult a telefonom. Ez Delhiben vegzetesse tud valni. Ugyanis nem volt mivel hivni Satish sofort, es a szama is a telefonban volt. Ugyan az erkezeskor utasitottam Satish sofort (mivel mar akkor gyanus pittyegeseket hallottam a zsebembol), hogy HA nem telefonalok, AKKOR fel 4-re legyen itt, de ez nem segitett. Satish sofor utasitaskeszlete nem tartalmazott felteletes elagazast.
Igy fel ora varakozas utana tuzo napon (nem, nem kell idegenvezeto, nem, nem kell hotel, nem, nem kell riksa, nem, nem veszek sem kepeslapot, se kokuszdiot, stb.) egy riksassal elvitettem magam egy Nokia boltig, ahol egy tolto segitsegevel aktivalhattam Satish sofort.

A bolt vegul is 200 meterre volt, de ezt en nem tudhattam, a riksas pedig szerintem betegre kereste magat rajtam (50 euro oda, 50 vissza...). De szorult helyzeteben az ember nem alkuszik.

Nincsenek megjegyzések:

Blogarchívum