hétfő, május 29, 2006

Oulu, 11 fok megint

Par szot arrol, hogy is jutottam en vegul haza.

A rep.ter Delhiben egy vicc. Az epuletbe mar csak repulojeggyel lehet bejutni, amit marcona katonak ellenoriznek az ajtoban (atlyuggatott csovu geppisztollyal...). A feladott csomagot el kell vinni atvilagittatni feladas elott, amit termeszetesen mar csak a sorban allva tudsz meg. Atkotik valami spargaval, oszt jonapot. Utana azert be is foliaztattam a borondot, nehogy baja essen... es esett, errol a vegen.

Szoval a checkin masfel ora sorbanallas, irtozatosan lassan haladt a sor. Ja igen, gep indulas elott 3 oraval azert kimentem, hallgatva a jo szora... es jol tettem.

A pultnal kozolte a kormoskepu, hogy lenne 15 kilo tulsuly, ezt ki kellene csengetni. Mondtam, jolvan. Elvette a hitelkartyamat, majd jo 30 perc mulva hozta vissza. 450 euro alairandot tolt az orrom ala... a Lufthansa 1 kilo tulsulyt 30 euroba szamolt, amit ugye en fizettem ki. Igy maris nem volt olyan olcso a vasarolt cucc, a szam szele meg most is megremeg, ha visszagondolok.

Aztan elromlott 2 rontgenkapu, a maradekon ujabb masfel ora volt atjutni. Szoval a gep fel oras kesessel indult a feltartoztatott utasok miatt, kb. 4 orat alltam sorban, egy vagyont fizettem a Lufthansanak, es meg a maradek rupiamat sem volt idom elverni valami jo kis vammentes boltban. :( :( :(

Aztan megerkeztem Ouluba, 15 oras utazas utan, hulla faradtan termeszetesen. Parallo lelegzettel leptem ki a 7 fokos szakado esobe, aztan azon nyomban elkezdtem kiparologtatni magambol a curry-t, a tudombol a port meg kenes lerakodasokat.

A taxiban aztan eszre vettem, hogy szarra tortek a borondomet, ugyhogy megerkezes utan fel sem mentem, Petraval lehozattam a kocsikulcsot, es tuztem vissza obegatni. Kurvak, 450 euroert hozzatok el a cuccot!!! Szoval igy a Finnair most vesz nekem egy vadi uj borondot, es valamiert az egy nagyon draga borond lesz ;) ;)

Na mindegy, megerkeztem, nagy veraldozatok aran kijutottam az orszagbol. Az elso 2 nap irtozatosan levert voltam, fejfajas, meg minden rossznyavaja, de ma reggelre ismet minden OK lett. Hajra.

Desszertnek, ma reggel felhivott az AmEx, es jol letiltottak a kartyamat, mert kisse sokalltak a forgalmat. Megkerdeztek, nem baj-e, ha addig, amig ki nem fizetem azt a 3300 euros szamlat, amit 2 heten belul megkapok, esetleg nem tudom hasznalni a plasztikot... Haat, mondtam, megertem, szomoru szivvel.

Mit is tehetnek ide, igy a vegere? Mondjuk... Satish sofort:

  Posted by Picasa

3 megjegyzés:

tydke írta...

jeee, es egy magyar blog. marmint nem annyira magyar, csak a nyelv, de tokre meglepodtem :)
tiszta szivas ez a post. nemtudom, hogy sajnaljalak-e... :)
ennel jobb sikereket kivanok a tovabbiakban :D

Névtelen írta...

Én tudom...
Nemsajnálom!!!
:)


Nálunk is 11 fok van pedig holnaptól nyár...

tydke írta...

nade jo hogy te tudod, akkor en sem sajnalom. :))
es hat igen, a mostani idojarast leginkabb a "gecihideg" szoval lehetne jellemezni :D es elvileg nyar van... :)

Blogarchívum